18 Aralık 2018 Salı

ŞEYTANIN VÜCUT BULMUŞ HALİ MASTERCHEF MURAT ÖZDEMİR

papağan işkence

MURAT ÖZDEMİR

Kimdir bu Murat Özdemir katıldığı ilk yarışma programında taşkın hareketleri yüzüne kovulan bilinmiyormuş gibi 2. bir kanalda yarışmaya katılmasına izin verilen yaptığı bütün saçmalıklarına reyting uğruna göz yumulan tabi orada da başa çıkılamayacağı anlaşılınca kovulan akli dengesinde bozukluk olan biridir.Peki suçlu bir tek o mu? tabi ki değil onun bu hareketlerine göz yuman biz sosyal medya kullanıcıları, onun gibi dengesiz bir insanı iyi bir şey yapıyormuş gibi takip etmek, alkışlamak, evet gerçekten ilk önce bizim bilinçlenmemiz gerek böyle insanları yüceltmemiz gerektiğini anlık gülmek için böyle insanlara taviz vermememiz gerektiğini gerçekten öğrenmemiz gerekir.Biz böyle hastalıklı insanları takip ettiğimiz için bugün bir papağanın sırf fenomen olmak uğruna  canlı yayında eziyet görüntülerini izledik.Ben orada bir insanı değil insan görünümlü bir şeytanı izledim.Benim bir kedim ve bir kuşum var onlara bakarken içim titriyor tek temennim hayvan haklarının iyileştirmeleri ve böyle eziyet eden, öldüren ve tecavüz eden o iğrenç insanların en ağır ceza almaları.Ama başında da belirttiğim gibi ilk önce bizim bilinçlenmemiz gerekir.Selin Ciğerci bir çağrı yaptı. Televizyona ve yarışma programlarına çıkan insanlardan sağlık raporu alınmalı diye o kadar hak verdim ki evet alınmalı.Çuvaldızı kendine iğneyi başkasına batıracaksınız ilk önce biz değişmeliyiz ki çevremizde böyle sapkın insanlar barınmasın .....

Yorum Gönder

Yorum yaparken aşağıdaki kurallara uymanız gerek
1- Yorumlarınızda argo,küfür,kötü söz ve tehlikeli link bırakmayın.
2- Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3- Konu ile ilgili olmayan sorularınızı mai yoluyla bana iletebilirsiniz. Fici1Kadin@Gmail.Com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search